jueves, 12 de diciembre de 2013

Seqüències didàctiques.

A continuació us mostre les diferents seqüències utilitzades en els diferents mètodes d'aprenentatge, tenim desde el model tradicional (A), així com el model tecnològic (B) i el model de treball per mitja de projectes (D). En la meua opinió la seqüència didàctica D és una de les més eficients, perquè permet a l'alumne indagar e investigar sobre el tema establers per tal de fer i complir bé amb la feina que ha manat el professor, en aquest cas seria un projecte, es a dir, que d'alguna manera promou l'autoprenentatge cosa que molts centres no fan i haurien de incorporar-ho en les seues classes lectives. Per altra banda, el simple fet de que tu et tingues que preparar un temari per a aprendre els continguts del mateix pot portar a l'alumne a una motivació extra que tal volta amb les classes lectives tradicional no aconsegueix. Últimament ja hi ha més professors que recolzen aquesta iniciativa, i tal vegada en un futur la major part de les classes es donen així.













No hay comentarios:

Publicar un comentario